ponedjeljak, 16. studenoga 2009.

Dvorac na Oblaku


Sagradih nama dvorac na oblaku...
Vjetrovita vrata, sunčane prozore.
Mjesečinom okupane sobe...
Toplinom Islandskog gejzira...
Dodah, povjetarac sa planina..
         Vjetroviti, je to dvorac..
         Mek, prozračan , neobičan...
         A ja na pragu sa čežnjom ...
         Očekujem, nemoguče, očekujem san..
Draga stigao sam... dolazi mi glas....
Iz daleka kraja, s pregršt znanja...
Došao sam u tvoj Zagrljaj..
Želim biti mali, želim biti Tvoj...
       Dosta mi je lutanja, traženja Mita... 
       Šuškavom haljinom boje mjesečine..
       Uskočim u njegovo naručje...
       Odnesi me u naš Dvorac..
Dvorac na Oblaku...

2 komentara:

  1. ...umjesto da ja Tebi Suze sa lica otklanjam,
    Ti meni pod očima slavinu otvaraš...

    OdgovoriIzbriši